Koordinace svatebního dne od svatební agentury GaPe
Svatební koordinátor je nenápadná osoba, která se postará o to, aby Váš den proběhl hladce a bez starostí. Koordinátor vyřeší každý nečekaný problém a je vždy při ruce. Má k dispozici podrobný harmonogram, takže přesně ví co, kdy, kde a jak je třeba pracovat. Spolupracuje s dodavateli, stará se o svatebčany, hlídá čas. Můžete si vybrat z několika možností. Nejdůležitější je přítomnost koordinátora v první fázi svatby, kdy dochází k přesunům svatebčanů, je ale možné objednat koordinátora na celý den. Rozsah činností níže je orientační, určuje se individuálně na základě konzultací podle vašich přání a potřeb.
Koordinátoři svatební agentury GaPe jsou certifikovaní a proškoleni - spadají pod evropskou asociaci svatebních koordinátorů.
Koordinátor - ,,přítel,,
Pokud je pro Vás přítomnost „cizího“ člověka na svatbě nepředstavitelná, připravíme pro Vás podrobný harmonogram svatebního dne a pomůžeme jednotlivé úkoly rozdělit mezi svědky, rodinu, družbu a přátele tak, abyste si i bez koordinátora svůj den náležitě užili. Zahrnuje 1-2 hodiny konzultací, vytvoření harmonogramu.
Koordinace svatebního obřadu
Zahrnuje 1 hodinu konzultací před svatbou a 2 - 3 hodiny práce koordinátora v místě obřadu. Koordinátor se postará o hladký průběh období před obřadem a obřadu. Kontroluje dodavatele výzdoby svatebního místa, postará se o vítání hostů, rozdávání vývazků, usazování svatebních hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou apod.
Koordinace svatebního dne - celodenní/ 8 – 10 hodin
Počet konzultací před svatbou je individuální a podřizuje se potřebám konkrétní svatby a náročnosti příprav. Snoubenci si všechny dodavatele zajišťují sami. Koordinátor na základě konzultací vytvoří podrobný harmonogram. V den svatby se postará zejména o komunikaci s dodavateli, kontrolu výzdoby svatebního místa, hladké přesuny, vítání hostů a rozdávání vývazků, seznámení hostů s programem svatebního dne, parkování, usazování hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou, organizuje fotografování, komunikuje s manažerem restaurace, postará se o zasedací pořádek, svatební zvyky apod. Práce koordinátora většinou končí po prvním novomanželském tanci.
Koordinace svatebního dne/bez omezení
Počet konzultací před svatbou je individuální a podřizuje se potřebám konkrétní svatby a náročnosti příprav. Snoubenci si všechny dodavatele zajišťují sami. Koordinátor na základě konzultací vytvoří podrobný harmonogram. V den svatby se postará zejména o komunikaci s dodavateli, kontrolu výzdoby svatebního místa, hladké přesuny, vítání hostů a rozdávání vývazků, seznámení hostů s programem svatebního dne, parkování, usazování hostů, spolupracuje s oddávajícím a matrikářkou, organizuje fotografování, komunikuje s manažerem restaurace, postará se o zasedací pořádek, svatební zvyky apod. Zajistíme také program a koordinaci zábavy, koordinátor přebírá svatební dary, kontroluje účet v restauraci podle vámi zadaných limitů. Postará se o platby dodavatelům, hudebníkům, koordinuje odvozy hostů, rozdává výslužky a podobně. Je Vám k dispozici až do skončení svatebního veselí.
Ceník svatební agentury GaPe
Svatební koordinátor, který za Vás bude řešit všechny problémy přímo ve svatební den. Naše ceny svatebního koordinátora jsou velice příznivé – téměř bezkonkurenční.
Cena za koordinaci svatby v den D:
- 1 Koordinátor svatby max. do 30 hostů: 300CZK/hod
- 2 Koordinátoři svatby od 30 – 80 hostů: 2 x 300CZK/hod
- 3 Koordinátoři svatby od 80 – 120 hostů: 3 x 300CZK/hod
- 4 Koordinátoři svatby od 120 – 170 hostů: 4 x 300CZK/hod
- 1 Koordinátor svatby – cizí jazyk: 450CZK/hod
Koordinátoři – čas a počet koordinátorů je vždy navržen dle náročnosti svatby a schválen Vámi.
Konzultační schůzka před svatbou 2-3 hodiny – 600CZK.
Reference a loga partnerů